levaquin maximum dosewellbutrin and dosagestramadol sr schedulebuspar with ritalinlevaquin vision damageaspergers effexor angerabilify patent expirationdiclofenac stomach painbooks on tamoxifenwellbutrin drug classificationlipitor 80mg rite aidwellbutrin drug interactionsprovigil and effexoreffexor mood swingstamoxifen patient commentstamoxifen drug interactionabilify for schizophreniabuspar for depressionwhat is cafergot
generic cialis
payday advance loans bounce checkpayday solutionsproject payday business a honest businessadvance america cash paydaylas vegas nevada payday cash loanscanadian credit cards with cash advancecotton mather payday mp3no teletrack payday loan lendercalifornia cash advancegaruanteed cash advance2nd payday advances in ncontario cash advance canadayour payday house utahpaydays electcmg payday loanvisa cash advance infohow does cash advance workpayday loans in allen texascap nortdakota payday loans
prednisone acetateaugmentin onlinebisoprolol hydrochlorothiazidetetracycline cancerbactrim anaerobesimitrex dogsprednisone corticosteroidsviagra pfizerdostinex recalldrinking cialisdoxycycline infotramadol detectionmagnesium lisinopriltrazodone overdoseeveryday cialisviagra cosco

Ostatnie wydarzenia

URSUS Rally Team po Rajdzie Barbórka

W sobotę metą 51. Rajdu Barbórka zakończył się sezon sportów motorowych w Polsce. W … »

Nasza załoga tuż przed 51 Rajdem Barbórka

Paweł Suchorzebski – stratujemy w Barbórce Warszawskiej to taki „smaczek” na koniec … »

Klip oraz on-boardy z 9 Rajd Kaszub

http://youtu.be/3xwUrVfpRoE http://youtu.be/VBrMEvmLxLA http://youtu.be/BwWuhJH_-O4 … »

Losowe zdjęcia

redbeetle_wisla00106 img_8980 dsc_0920 007-58-rajd-wisy-ursus-team
Grudzień 6, 2013

Nasza załoga tuż przed 51 Rajdem Barbórka

Paweł Suchorzebski – stratujemy w Barbórce Warszawskiej to taki „smaczek” na koniec sezonu, niezwykle specyficzny i kompaktowy rajd. Pomimo tego ze OS’y mają długość niespełna 15km przyciągają całą Polską
czołówkę w topowych maszynach również WRC. Startujemy Fiestą R2 w pierwszej klasie mamy 18’stu konkurentów zdecydowana większość również R2, zapowiada się zatem trudna walka o wymarzony awans na ulice Karową. Myślę, że jesteśmy dobrze przygotowani, odbyliśmy 3 dniowe testy w bardzo ciężkich warunkach pod okiem tegorocznego zwycięzcy CET FIESTA TROPHY Marcina Schefflera, który udzielił nam kilka bardzo cennych uwag co mam nadzieje przełoży się bezpośrednio na czasy. Powoli odliczamy czas i trenujemy koncentracje bo to będzie klucz do bezbłędnej jazdy. Trzymajcie kciuki!!!

Do zobaczenia na oesach!

Mój start nie byłby możliwy bez wsparcia przede wszystkim firmy URSUS, Ursus Energetic oraz Prologus Sp. Z o.o., Bioenergia Invest S.A., Pol-Mot Auto S.A., Pol-Mot Holding S.A. Hotel Lovran, oraz firmy Rol-Mar WARN I Balticon S.A.

Darek Gurdziołek – Po kilkumiesięcznej przerwie wracamy z Pawłem do ścigania. Bardzo się ciesze, że zespól zdecydował sie na start w Barbórce Warszawskiej. To bardzo prestiżowa impreza wieńczaca cały sezon sportowy. Choć dla nas był on przeplatany w dobre i pechowe chwile, postaramy się pojechać w Warszawie najlepiej jak się tylko da. Żadnej nowości nie powiem, że to mega krótki rajd, więc na błędy nie ma miejsca. Nawet chwilowy przestój np. na nawrocie to strata nie do odrobienia i wyeliminowanie załogi w walce o awans na OS Karowa. Jeśli będzie sucho, trzeba cisnąc od początku wystrzegąjac się pułapek, których tutaj nie brakuje. Przede wszystkim chcemy się dobrze bawić i zamknać pozytywnie ten sezon. Mamy nadzieje jechać czysto i notować dobre czasy wysoko w tabeli. Jak będzie? … do zobaczenia 7 grudnia w Warszawie ;).

< Powrót